Deklaracja dostępności

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://bip.gops.lubin.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Część plików nie jest dostępna cyfrowo (skany, PDF) (powód: Pliki, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Aktualnie trwają prace nad konwersją wszystkich plików PDF do wersji dostępnych cyfrowo.

 

Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące:

•    zmiana wielkości czcionki

•    zmiana kontrastu

 

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Ewa Rusnarczyk-Majewska

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

adres e-mail: gops@ug.lubin.pl, telefon: 76 817 18 68.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku postępowania odwoławczego prosimy o kontakt:

gops@ug.lubin.pl, telefon 76 817 18 68

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku prowadzą dwa wejścia główne od strony ulicy, boczne z podjazdem dla wózków. Wejście główne od strony ulicy Księcia Ludwika I (drzwi jednoskrzydłowe z uchwytem) oraz drugie (drzwi jednoskrzydłowe z uchwytem) – boczne od przystanku autobusowego, do którego prowadzi pochylnia z poręczami. Wejście boczne do budynku nie posiada barier architektonicznych. W budynku jest winda. Osoby z niepełnosprawnością ruchową swobodnie mogą się poruszać po budynku z dostępem do wszystkich pomieszczeń. W razie konieczności pracownicy z biur z wyższej kondygnacji schodzą do klienta. Wejścia są ogólnodostępne w godzinach pracy GOPS Lubin.

Dostosowanie korytarzy

Siedziba GOPS Lubin znajduje się na parterze i II piętrze budynku. Punkty obsługi interesantów znajdują się na parterze budynku. Z holu głównego można dostać się do wszystkich, niezbędnych dla interesantów pomieszczeń. W korytarzu wejścia głównego do budynku znajdują się trzystopniowe schody z poręczą prowadzące na klatkę schodową (II piętro) oraz na parter przez jednoskrzydłowe ręcznie otwierane drzwi.

Dostosowanie schodów

Na II piętro budynku prowadzą schody oraz winda.

Dostosowanie wind

Winda dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dostępność pochylni

Przy bocznym wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

Dostępność platform

Brak platform.

Dostosowanie parkingów

Przy budynku znajduje się plac, na którym jest możliwość pozostawienia samochodu na czas załatwienia spraw urzędowych, po uprzednim pobraniu biletu przy wjeździe – wyznaczone są dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń dostępnych dla klientów można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

Brak informacji głosowych. Przy głównym wejściu do budynku znajduje się dzwonek umożliwiający wezwanie pracownika urzędu.

Dostępność pętli indukcyjnych

Brak.

Dostępność tłumacza języka migowego

W budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 września 2020 13:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Łokaj
Ilość wyświetleń: 1685
04 kwietnia 2025 19:20 (Marek Łokaj) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
04 kwietnia 2025 19:17 (Marek Łokaj) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
04 kwietnia 2025 19:16 (Marek Łokaj) - Aktualizacja deklaracji dostępności.